نوازالدین صدیقی کی اہلیہ عالیہ نے طلاق کے لئے دائر کرنے کے بعد ، ان کی طلاق کے آس پاس متعدد نظریات تیرنے لگے۔ ایسی خبریں آرہی ہیں کہ عالیہ کے دوسرے آدمی کے ساتھ تعلقات میں ہیں۔ حال ہی میں ایک تصویر نے چکروں کا آغاز کیا جس میں اداکار کی اہلیہ کسی دوسرے شخص کے ساتھ تصویر بناتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے جس نے بتایا ہے کہ اس رشتے میں تیسرا واقعہ تھا جس نے نوازالدین کی شادی شدہ زندگی میں تباہی مچا دی۔

نوالدین صدیقی کی اہلیہ عالیہ کے ساتھ وائرل تصویر میں بندھے شخص کا کہنا ہے کہ اس کی تصویر کو داغدار کرنے کے لئے اس کی تصویر کھیتی گئی تھی۔ قانونی کارروائی پر غور کریں گے

اب ، سوال میں رہنے والے شخص ، پیئوش پانڈے جو ایک میڈیا پروفیشنل ہیں ، نے ایک ٹی وی نیوز چینل کو بتایا کہ اسے گھریلو جھگڑے میں نہ گھسیٹا جائے جس کا اس سے کوئی تعلق نہیں ہے۔ انہوں نے بتایا کہ چکر لگانے والی تصویر ایک پارٹی میں کھینچی گئی ہے جہاں 20 دیگر مہمان بھی موجود تھے۔ انہوں نے دعوی کیا کہ یہ تصویر کھیتی گئی تھی اور اسے بدنام کرنے اور اس کی شبیہہ کو داغدار کرنے کے لئے استعمال ہورہی ہے۔ پانڈے نے کہا کہ اصل شبیہہ میں اس میں تین افراد ہیں اور اسے اس انداز سے تراش دیا گیا ہے جس سے اندازہ ہوتا ہے کہ اس کے اور عالیہ کے مابین کچھ چل رہا ہے۔

پیئیوش نے یہ بھی انکشاف کیا کہ انہیں قانونی کارروائی کرنے کا مشورہ دیا گیا ہے جس پر وہ لاک ڈاؤن کے تعاقب پر غور کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ یہ غیر منصفانہ ہے کہ انہیں نشانہ بنایا جارہا ہے اور اسے قربانی کا بکرا بنایا گیا ہے۔ پانڈے نے کہا کہ وہ کچھ سالوں سے پیشہ ورانہ طور پر نوازالدین سے وابستہ ہیں اور ان کے توسط سے اپنی اہلیہ سے ملے۔

دریں اثنا ، عالیہ صدیقی نے پہلے بھی مبینہ معاملے کی تمام خبروں کو مسترد کرتے ہوئے فوٹو کے آس پاس کی ہوا صاف کردی تھی۔ “شروع کرنے کے لئے ، میں یہ واضح کردوں کہ میں کسی بھی آدمی کے ساتھ” کسی بھی رشتے سے متعلق “نہیں ہوں۔ اور کوئی بھی میڈیا رپورٹ جو اس طرح کے دعوے کرتی ہے ، بالکل غلط ہے۔ ایسا معلوم ہوتا ہے کہ میڈیا کے کچھ حصوں نے توجہ ہٹانے کے لئے ایسے مضحکہ خیز دعوے کرنے کے لئے میری تصویر سے ہیرا پھیری کی ہے۔

بھی پڑھیں: نوازالدین صدیقی کی اہلیہ نے انکشاف کیا ہے کہ وہ 4-5 سالوں سے الگ رہ رہے ہیں

بولی ووڈ کی خبریں