24 مارچ کے بعد ملک بھر میں تالے بند کے درمیان ، ملک بھر میں یومیہ مزدوری مزدوروں کو بے روزگار کردیا گیا ہے۔ فلم اور ٹی وی کی شوٹنگ بند کردی گئی ہے۔ آج ، انڈین موشن پکچرز پروڈیوسر ایسوسی ایشن (آئی ایم پی پی اے) نے ایک بیان جاری کیا جس میں فلم بینوں سے ملازمین ، یومیہ اجرت مزدوروں ، تکنیکی ماہرین اور فنکاروں کے تمام واجبات کو صاف کرنے کی تاکید کی گئی ہے۔

آئی ایم پی پی اے نے فلم بینوں سے درخواست کی ہے کہ وہ ملازمین کے تمام واجبات کو ختم کریں

بیان میں لکھا ہے:

“چونکہ سبھی ممبران جانتے ہیں کہ حکومت کے ذریعہ لاک ڈاون میں مزید توسیع کی وجہ سے روزانہ مزدوری کرنے والے مزدوروں ، ٹیکنیشنوں اور فنکاروں کی صورت حال جنہیں ہمارے ممبروں کے لئے کام کرنے کے واجبات ابھی تک ادا نہیں کیے گئے ہیں۔

ہم واقف ہیں کہ ہمارے ممبران کو بھی لیکویڈیٹی بحران کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے اور انھیں مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے ، لیکن انسان دوست بنیادوں پر ، ہم اپنے تمام ممبروں سے درخواست کرتے ہیں جنہوں نے اپنے کسی بھی ملازم ، روزانہ مزدوری ، آرٹسٹ اور ٹیکنیشن سے کام لیا ہے تاکہ وہ اپنی کسی بھی پیش کش کو صاف کریں۔ ان آزمائشی اوقات میں زیادہ سے زیادہ ان کے واجبات جو وہ زیادہ خطرہ ہیں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ ان کو اپنی روزمرہ کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے کافی رقم مل جائے۔

تمام ممبروں سے گزارش ہے کہ وہ ضروری کام کریں اور اپنے ملازمین ، روزانہ اجرت والے مزدوروں ، فنکاروں اور تکنیکی ماہرین کے واجبات کو جلد سے جلد ادا کریں تاکہ ان مشکل وقت میں وقار کے ساتھ زندہ رہیں۔

بہت ساری مشہور شخصیات اس بحران کے درمیان روزانہ مزدوری کرنے والے مزدوروں کی مالی مدد کررہی ہیں۔

بولی ووڈ کی خبریں