کچھ دن پہلے ، دیر سے بالی ووڈ اداکار سوشانت سنگھ راجپوت کے والد کے کے سنگھ نے خود کشی کے الزام میں ریا چکرورتی کے خلاف ایف آئی آر درج کی تھی۔ ایف آئی آر کے بعد ، بہار پولیس کا ممبئی پولیس سے رابطہ ہوا جو شروع سے ہی اس کیس کی تفتیش کررہے ہیں اور اب وہ خود بھی تفصیلی تحقیقات کر رہے ہیں۔

ایک ویڈیو میں آنسوؤں والی ریا چکرورتی کا کہنا ہے کہ ،

ایف آئی آر کے بعد ، ریا چکرورتی کے وکیلوں نے ممبئی پولیس میں ایف آئی آر کی منتقلی کے لئے سپریم کورٹ میں درخواست دائر کی۔ اب ، اداکارہ نے آخر کار ایک ویڈیو کے ذریعے بات کی ہے جہاں اس نے کہا تھا کہ وہ انصاف کے نظام پر یقین رکھتی ہے۔ “مجھے خدا اور عدلیہ میں بے پناہ اعتماد ہے۔ مجھے یقین ہے کہ مجھے انصاف ملے گا حالانکہ الیکٹرانک میڈیا میں میرے بارے میں بہت سی خوفناک باتیں کہی جارہی ہیں۔ میں اپنے وکلاء کے مشورے پر تبصرہ کرنے سے گریز کرتا ہوں کیوں کہ یہ معاملہ تعصب ہے۔ ستیامیوا جیاٹے۔ سچائی غالب ہوگی ، “ایک آنکھیں بند آنکھوں والی ریا کو ویڈیو میں کہتے ہوئے سنا گیا ہے۔

ادھر ، سوشانت سنگھ راجپوت کے والد نے ایف آئی آر میں الزام لگایا ہے کہ ریا اور اس کے اہل خانہ نے اپنے بیٹے کے بینک اکاؤنٹ سے 15 کروڑ روپے واپس لے لئے ہیں۔ انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ فی الحال اس معاملے کو دیکھ رہا ہے اور مبینہ طور پر اس نے منی لانڈرنگ کا مقدمہ درج کیا ہے۔

بھی پڑھیں: سوشانت سنگھ راجپوت موت کیس: ریا چکرورتی کے خلاف مزید مذموم ثبوت

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبر، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔