وزارت دفاع نے سینٹرل بورڈ آف فلم سرٹیفیکیشن (سی بی ایف سی) ، وزارت الیکٹرانکس اینڈ انفارمیشن ٹکنالوجی اور وزارت انفارمیشن اینڈ براڈکاسٹنگ کو لکھا ہے کہ پروڈکشن ہاؤسز کو مشورہ دیا جائے کہ وہ کسی بھی مواد پر مبنی ٹیلی کاسٹ کرنے سے قبل وزارت سے کوئی اعتراض نامہ (این او سی) حاصل کرنے کے لئے مشورہ دیں۔ آرمی تھیم پر یہ اقدام اس وقت ہوا ہے جب انہیں کچھ فلموں اور ویب سیریز میں توہین آمیز انداز میں آرمی پرسنل اور فوجی وردیوں کی تصویر کشی کے بارے میں متعدد شکایات موصول ہوئی تھیں۔

ٹیلی ویژن سے پہلے وزارت دفاع سے این او سی حاصل کرنے کے ل Army آرمی تھیم پر فلم اور ویب سیریز کے میکرز

خط میں لکھا گیا ، “اس وزارت کے نوٹس میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ فوج کے موضوعات پر فلمیں بنانے والے کچھ پروڈکشن ہاؤس ایسے مواد کا استعمال کررہے ہیں جو ہندوستانی فوج کی شبیہہ کو خراب کررہے ہیں۔ وزارت نے کہا کہ اس طرح کی فلموں اور ویب سیریز کے پروڈیوسروں کو پبلک ڈومین میں ٹیلی کاسٹ کرنے سے پہلے وزارت سے این او سی حاصل کرنا ہوگی۔ خط میں مزید لکھا گیا ہے ، “انھیں یہ بھی مشورہ دیا جاسکتا ہے کہ کسی بھی واقعے کو جو دفاعی دستوں کی شبیہہ کو خراب کردے یا ان کے جذبات کو ٹھیس پہنچائے تو اسے روکا جاسکے۔”

اطلاعات کے مطابق کچھ متعلقہ شہریوں اور سابق فوجیوں کی انجمنوں نے بھی قانونی کارروائی کے ل. ایک پروڈکشن ہاؤس اور او ٹی ٹی پلیٹ فارم کے خلاف ایف آئی آر درج کروائی ہے۔

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبر، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔