سوشانت سنگھ راجپوت کا 14 جون ، 2020 کو انتقال ہوگیا۔ ممبئی پولیس اور بہار پولیس نے معاملے کی چھان بین کے بعد ، بدھ کے روز ، مرکز نے معاملہ سی بی آئی کو منتقل کردیا۔ اس معاملے میں روزانہ نئی پیشرفتیں منظر عام پر آرہی ہیں۔ تازہ ترین اطلاعات کے مطابق ، مرحوم اداکار نے ذاتی ڈائری برقرار رکھی جس میں سے کئی صفحات کو چیر پھاڑ کردیا گیا ہے۔

سوشانت سنگھ راجپوت کیس: اطلاعات کے مطابق ، متعدد صفحات اداکاروں کی ذاتی ڈائری سے خارج ہوگئے

ٹائمز ناؤ کی ایک رپورٹ کے مطابق ، انہوں نے سوشانت سنگھ راجپوت کی ذاتی ڈائری تک رسائی حاصل کی ہے۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ ڈائری کے متعدد صفحات چیر پھاڑ کردیئے گئے تھے۔ مبینہ طور پر ، اداکار کے آس پاس کے لوگ ذاتی ڈائری کے بارے میں بخوبی واقف تھے۔ ڈائری کے تین صفحات پھاڑ دیئے گئے تھے۔ رپورٹ میں مزید بتایا گیا ہے کہ ڈائری میں ایک نام کا ذکر ہے۔ تاہم ، انہوں نے اس شخص کا نام عام نہیں کیا۔

ٹی وی چینل نے یہ بھی بتایا کہ اداکار کے پاس فلموں کی بڑی پیش کش تھی اور یہ کہ ان کے کیریئر سے پریشان ہونے کا نظریہ غلط تھا۔ اس رپورٹ کے مطابق ، ٹیلنٹ منیجر ادئے سنگھ گوری نے اپنی بدقسمتی سے انتقال سے ایک روز قبل سوشانت سے بات کی تھی اور ٹائمز ناؤ سے تصدیق کی تھی کہ ان کے پاس فلم کے کئی آفر ہیں۔ ادے سنگھ نے بتایا کہ ان کے پاس رمیش تورانی ، نکھل اڈوانی اور کمار مانگٹ کی فلم کی آفرز تھیں۔

بھی پڑھیں: رینوکا شاہانے کا کہنا ہے کہ سوشانت سنگھ راجپوت کی موت کی سیاست نہ کریں

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبر، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔