فی الحال ، سویاشان سنگھ راجپوت کی موت کے معاملے کی منشیات کی تحقیقات کے تحت ریا چکرورتی کو عدالتی تحویل میں لیا گیا ہے۔ نارکوٹکس کنٹرول بیورو کے ذریعہ کی جانے والی تفتیش کے بعد ، ریا چکرورتی کی ضمانت مسترد کردی گئی تھی اور اسے دو ہفتوں کے لئے بائکولا جیل میں رکھا گیا ہے۔ سوشانت سنگھ راجپوت کے قریبی دوست یوراج ایس سنگھ نے حال ہی میں اس پر روشنی ڈالی ہے کہ ادویات کس طرح صنعت کا ایک عام حصہ بن رہی ہیں۔

سوشانت سنگھ راجپوت کے دوست یوراج ایس سنگھ کا دعوی ہے کہ بالی ووڈ میں منشیات کی ثقافت عام ہے

انہوں نے کہا کہ سیڑوں پر ماتمی لباس (چرس) بہت عام ہے اور اسے سگریٹ جیسے عملہ سمیت تقریبا everyone ہر شخص کھاتا ہے جبکہ بالی ووڈ کی پارٹیاں کوکین کے بارے میں ہیں۔ دیگر سخت منشیات کا استعمال کیا جارہا ہے جس میں ایم ڈی ایم ، ایل ایس ڈی ، اور کیٹامائن شامل ہیں۔ یوراج ایس سنگھ جو ایک اداکار اور پروڈیوسر بنتے ہیں انکشاف کرتے ہیں کہ اکشے کمار کو چھوڑ کر 10-15 اے لسٹ اداکار کوکین کے عادی ہیں۔ انہوں نے نام لینے سے انکار کردیا چونکہ اس سے اس کی صنعت میں کیریئر متاثر ہوسکتی ہے لیکن انہوں نے کہا کہ اگر وہ اس شرح پر منشیات کا استعمال جاری رکھتے ہیں تو وہ جلد ہی دم توڑ دیں گے۔

یوراج نے یہ بھی انکشاف کیا کہ اسے متعدد مواقع پر منشیات کی پیش کش کی گئی تھی اور لوگ انڈسٹری میں بہتر روابط بنانے کے ل do اس پر عمل کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ارجن بجلانی # پلیٹ فارم ایس ایس آر موومنٹ میں شامل ہيں ، سوشانت سنگھ راجپوت کے انتقال کے 3 ماہ کے موقع پر ایک دل دہلا دینے والی ویڈیو شیئر کررہی ہیں

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبریں، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔