اداکارہ شیفالی شاہ کو نیٹ فلکس سیریز دہلی کے لئے ایک مثبت جواب ملا جو 2021 کے نربھایا عصمت دری کے معاملے میں گھوما تھا۔ مارچ 2019 میں اس کا پریمیئر ہونے کے بعد ، سازوں نے دوسرے سیزن میں کام شروع کردیا۔ مارچ 2020 میں ، ٹیم دہلی میں اپنے آخری شیڈول شوٹنگ پر تھی جب ملک میں لاک ڈاؤن نافذ کیا گیا تھا۔ فائرنگ کا سلسلہ رک گیا۔ اب ، تقریبا six چھ ماہ بعد ، مبینہ طور پر بقیہ حصے مکمل کرنے کے بجائے ، ممبئی میں کام دوبارہ شروع کریں گے۔

مبینہ طور پر ممبئی میں دوبارہ شروع ہونے کے لئے شیفالی شاہ کی دہلی کرائم کی گولی مار دی گئی

روزنامہ کی ایک رپورٹ کے مطابق ، ہدایت کار ، راجیش میپوسکر اور تنج چوپڑا نے اپنی ٹیم کو پیغام بھیجا تھا اور ممبئی میں شوٹنگ شروع کرنے کے لئے رسد پر کام شروع کردیا ہے۔ وہ شفالی شاہ کی تاریخوں اور باقی کاسٹ کے حصول پر کام کر رہے ہیں۔ وہ ستمبر کے آخر تک کام شروع کرنے کا ارادہ کر رہے ہیں۔ مبینہ طور پر شیفالی نے تصدیق کی کہ ان کے پاس صرف دو سے تین دن کی شوٹنگ باقی ہے جو ممبئی میں ہی کی جائے گی

حقیقی زندگی کے آئی اے ایس افسر ابھیشیک سنگھ سیریز کی کاسٹ میں شامل ہوگئے ہیں۔ دہلی کرائم سیزن 1 او ٹی ٹی میں سب سے زیادہ چلائے جانے والا شو ہے اور انتظامیہ کے نقطہ نظر سے اس کہانی کو پیش کیے جانے والے سلوک ، کارکردگی اور اس کیس کی مجموعی عکاسی کے لئے ان کی زبردست تعریف کی گئی۔

بھی پڑھیں: شیفالی شاہ نے اپنے قرنطین وقت میں زندگی کی چھوٹی چھوٹی خوشیوں پر روشنی ڈالنے والی ایک نظم قلمبند کی

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبریں، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔