بگ باس 13 کے فاتح سدھارتھ شکلا بطور طوطانی سینئر حنا خان اور گوہر خان کے ہمراہ بگ باس 14 کے گھر میں داخل ہو گ. ہیں۔ ان تینوں کو گھر میں رہنے کے قابل فریسروں کے انتخاب کا سخت ٹاسک دیا گیا ہے اور ان کی ملازمتیں یقینا آسان نہیں ہیں۔ تاہم ، پہلے کے منصوبے کے مطابق ، سینئرز کو صرف 14 دن کی مدت کے لئے گھر میں رہنا تھا۔ لیکن ، ایسا لگتا ہے کہ سازوں نے سدھارتھ کے گھر میں رہنے کے بارے میں اپنا خیال بدل لیا ہے۔

بگ باس 14 میں ایس سی او پی سدھارتھ شکلا کا قیام بڑھا دیا گیا

اگر افواہوں پر یقین کیا جائے تو پھر سازوں نے سدھارت شکلا کے گھر میں قیام بڑھایا جبکہ حنا خان اور گوہر خان اپنے 14 کے آخر میں باہر نکلتے ہوئے دکھائی دیں گے۔ویں گھر میں دن. یہ کام یقینی طور پر زیادہ مشکل اور اندوہناک ہو چکے ہیں جبکہ ڈرامہ بڑھتا ہی جارہا ہے۔ ٹی آر پی میں اضافے کو مدنظر رکھتے ہوئے ، سدھارتھ شکلا کے شائقین اداکار کی مقبولیت کو دیکھتے ہوئے اس تعداد میں یقینی طور پر فراخدلی کا اضافہ کرتے ہیں۔

کیا آپ کو لگتا ہے کہ بنانے والوں کو اس کے قیام میں توسیع کرنی چاہئے؟ نیچے دیئے گئے تبصروں میں ہمیں ضرور بتائیں۔

یہ بھی پڑھیں: خصوصی: پرتک سہجپال ، شاردال پنڈت ، نینا سنگھ بگ باس 14 میں بطور متفقہ امیدوار داخل ہوں گے

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبریں، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔