بگ باس 14 کے گھر میں روزانہ کی بنیاد پر بہت ڈرامہ چل رہا ہے اور سامعین صرف یہ دیکھنے کے لئے انتظار نہیں کرسکتے ہیں کہ شو کے لئے ان کے پاس اور کیا ہے۔ نئے موڑ اور رخ موڑ کے ساتھ متوقع سطح کو برقرار رکھتے ہوئے ، بگ باس 14 25 اکتوبر کو گھر میں تین نئی اندراجات شروع کرے گی۔ مذکورہ تاریخ پرتک سہجپال ، شاردال پنڈت ، اور نینا سنگھ گھر میں داخل ہوں گی۔

خصوصی پریتک سہجپال ، شاردال پنڈت ، نینا سنگھ بگ باس 14 میں بطور متفقہ امیدوار داخل ہوں گے

تاہم ، شو کے موجودہ پلاٹ سے معلوم ہوتا ہے کہ فریشرز کو منظور شدہ اور مسترد کی جانے والی اقسام میں تقسیم کیا جائے۔ لیکن ، پلاٹ موڑ یہ ہے کہ پرتک سہجپال ، شاردال پنڈت۔ اور نینا سنگھ گھر میں تصدیق شدہ مدمقابل کی حیثیت سے داخل ہوں گی اور موجودہ تین مدمقابل کی جگہ لیں گی۔ لہذا ، نئے پلاٹ کے مطابق ، موجودہ تین مدمقابل میں سے کسی کو بھی رات کے وقت ان تینوں نوبائوں کو گھر میں داخل ہونے کی تصدیق کے طور پر ختم کردیا جائے گا۔

آپ کو بگ باس 14 میں نیا پلاٹ موڑ کس طرح پسند ہے؟ نیچے دیئے گئے تبصروں میں ہمیں ضرور بتائیں۔

یہ بھی پڑھیں: سارہ گورپال ، بگ باس 14 کے متنازعہ کام کے دوران سدھارتھ شکلا کو لیپ ڈانس نہ دینے سے متعلق کھل گئیں

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبریں، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔