کنگنا رناوت کے خلاف فرقہ وارانہ انتشار پھیلانے کے الزام میں مقدمہ درج ، اداکارہ کا ردعمل: بالی ووڈ نیوز

کنگنا رناوت ایک بار پھر آگ کی زد میں آگئی ہیں۔ ممبئی کی ایک عدالت نے اداکارہ کے خلاف ایف آئی آر کا حکم ایک کاسٹنگ ڈائریکٹر کے بعد ، جس نے عدالت میں استدعا کی تھی ، نے الزام لگایا کہ اداکارہ ٹویٹر پر اپنے ٹویٹس کے ذریعے ‘دو برادریوں کے لوگوں اور عام آدمی کے ذہن میں فرقہ وارانہ تفریق پیدا کررہی ہے۔

اداکارہ کا ردعمل ، کنگنا رناوت کے خلاف فرقہ وارانہ انتشار پھیلانے کے الزام میں مقدمہ درج

درخواست گزار ساحل اشرفالی سید نے شکایت میں کنگنا رناوت کی بہن رنگولی چاندیل کا بھی ذکر کیا۔ یہ حکم 16 اکتوبر کو باندرا میٹرو پولیٹن مجسٹریٹ جےڈیو وائی نے منظور کیا تھا۔ این ڈی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق ، “یہ الزامات الیکٹرانک میڈیا – ٹویٹر اور انٹرویو پر دیئے گئے تبصرے پر مبنی ہیں – اور ایک ماہر کی مکمل تفتیش ضروری ہے ،” عدالت نے کہا۔ ، متعلقہ پولیس اسٹیشن کو ہدایت ہے کہ وہ “مجرمانہ ضابطہ اخلاق (سی آر پی سی) کی متعلقہ دفعات کے تحت اداکار اور اس کی بہن کے خلاف ضروری کارروائی اور تحقیقات کا آغاز کریں۔”

درخواست گزار نے کہا ہے کہ کنگنا رناوت کی بڑی مداحوں کی پیروی ہے اور وہ بخوبی واقف ہیں کہ ان کے ٹویٹس بہت سارے لوگوں تک پہنچیں گے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ وہ ہندو اور مسلم فنکاروں کے مابین تفریق پیدا کررہی ہیں اور اپنے تقریبا almost تمام ٹویٹس میں بدنیتی سے مذہب لا رہی ہیں۔

“ان کی بہن نے بھی ، دو مذہبی گروہوں کے مابین فرقہ وارانہ کشیدگی پھیلانے کے لئے سوشل میڈیا پر قابل اعتراض تبصرے کیے ہیں ،” این ڈی ٹی وی نے انکشاف کیا۔ شکایت میں ان کے حالیہ ٹویٹس کا ذکر کیا گیا ہے جہاں انہوں نے بی ایم سی (برہمومبائی میونسپل کارپوریشن) کا موازنہ بابر سینا سے کیا ہے ، اور یہ دعوی کیا ہے کہ وہ جھانسی کی رانی (مانیکرنیکا) اور چھترپتی شیواجی مہاراج پر فلمیں بنانے والی پہلی شخص ہیں اور ممبئی کا پی او کے (پاکستان مقبوضہ کشمیر) سے موازنہ کرتے ہیں۔ ).

ایف آئی آر درج ہونے کے بعد کنگنا رناوت نے ٹویٹر پر جواب دیتے ہوئے کہا ، ”کون سب نوارتریس کے روزے رکھتے ہیں؟ آج کی تقریبات سے منسلک تصاویر جن میں میں بھی روزہ رکھ رہا ہوں ، اسی اثنا میں مہاراشٹرا میں پپو سینا مجھ پر دباؤ ڈال رہا ہے ، مجھے اتنا مت چھوڑیں کہ میں جلد ہی سرخ دل میں ہوں گی۔ “

کنگنا رناوت اور رنگولی چاندیل کے خلاف ایف آئی آر آئی پی سی کی دفعہ 153 اے (دشمنی کو فروغ دینے) ، 295 اے (مذہبی جذبات کو مشتعل کرنے کی مذموم حرکت) ، اور 124 اے (بغاوت) کے تحت درج کی گئی ہے۔

بھی پڑھیں: کنگنا رناوت اسٹارسٹ تھلاوی کے سازوں نے کلیمیکس کو گولی مار کر ہلاک کردیا۔ یہاں ہے

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی فلموں کی ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبریں، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔




Source link

Menu