جوناس برادرز اور ڈی این سی ای پاپ سنسنی جو جونس اداکاری میں واپس آرہے ہیں۔ کیمپ راک فرنچائز کے بعد ڈزنی سیریز جوناس اپنے بھائیوں کے ساتھ اداکاری کے بعد ، 30 سالہ نوجوان نے اداکاری میں واپس آنے کے لئے صحیح پروجیکٹ تلاش کرنے سے پہلے اپنی موسیقی پر کام کیا۔ وہ بڑے بجٹ کی جنگی فلم دیووشن میں جلوہ گر ہوں گے اور پلے فائٹر پائلٹ مارٹی گوڈ کے کردار پر مضمون نگاری کریں گے۔ شوٹنگ اگلے ماہ جارجیا میں شروع ہوگی۔

جو جونس لڑاکا پائلٹ کا کردار ادا کرنے کے لئے بڑے بجٹ وار ڈرامہ دیوستی کے ساتھ اداکاری کرنے واپس آیا

ڈیڈ لائن کے مطابق ، "فضائی مہاکاوی امریکی بحریہ کے لڑاکا پائلٹ ، جیسی براؤن اور ٹام ہڈنر ، جو مختلف جہانوں سے تعلق رکھنے والے دو نوجوانوں کی سچی کہانی پر روشنی ڈالے گا۔ VF-32 اسکواڈرن میں ایک ساتھ مل کر شروع کیا گیا ، انہیں ایک نئی پرواز کے دوران اپنی حدود میں دھکیل دیا گیا۔ لڑاکا طیارے کا ڈیزائن۔ لیکن جب ان میں سے ایک دوستی کو دشمن کے خطوط کے پیچھے گولی مار دی جاتی ہے تو ان کی دوستی کا تجربہ ہوتا ہے۔

کرسٹینا جیکسن کی خواتین برتری ہوگی۔ تھامس سادوسکی ، جوناتھن میجرز ، اور گلین پاویل اس منصوبے کی قیادت کریں گے۔ سدوسکی اسکواڈرن لیڈر ، ڈیک سیولی اور جیکسن کے ساتھ ڈیائز براؤن ہوں گے۔

جے ڈی دلارڈ جیک کرین اتے جوناتھن اے اسٹیورٹ کے لکھے ہوئے اسکرپٹ کے ساتھ ہدایت کرنے جا رہے ہیں۔ اس سے جوناس کی خصوصیت کا آغاز ہوگا۔

بھی پڑھیں: سوفی ٹرنر اور جو جونس نے بچی کا خیرمقدم کیا

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی موویز ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبر، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔