فلمساز امتیاز علی اگلے ایک طنزیہ مزاح پیش کریں گے جس میں اداکار دیویندو شرما اور گراج راؤ مرکزی کردار ادا کریں گے۔ فلم جس کا عنوان دیا گیا ہے تھائی مساج اس کی ہدایتکاری منگیش ہڈوالے کریں گے جو اس سے قبل ہدایت کی تھی ملال.

دیویندو شرما اور گراج راؤ امتیاز علی کے تیار کردہ تھائی مساج کے عنوان سے طنزیہ مزاح میں کام کریں گے۔

اطلاعات کے مطابق ، گراج راؤ مرکزی مرکزی کردار ہوں گے اور دیگر اداکاروں کا ایک گروپ بھی جہاز میں شامل ہوگا۔ راؤ ، جو اپنی معصوم کامک ٹائمنگ کے لئے جانے جاتے ہیں ، جیسی فلموں کے ذریعہ ہمیشہ شائقین کو محظوظ کرتے ہیں بدھائی ہو ، شب منگل ساؤدھن اور لوٹ کیس. دریں اثنا ڈیوینینڈو فی الحال مرز پور سیزن 2 کی کامیابی پر بہت اعلی ہیں جو گذشتہ سال اکتوبر میں ریلیز ہوئی تھی۔

ہدایتکار منگیش ہڈوالے بھی ایسی فلموں کے لئے جانا جاتا ہے ٹنگیا اور تپل (مراٹھی) ، شارٹ فلم چلو جیٹی ہے اور 2019 میں ریلیز ہونے والی فلم ملال. ملال شرمین سہگل اور میزان جعفری کی پہلی پوزیشن بن گئی تھی۔

جہاں تک فلمساز امتیاز علی کی بات ہے ، وہ اس فلم سے پروڈیوسر بن چکے ہیں لیلی مجنوں. بعد میں ، انہوں نے ویب سیریز بھی عنوان سے تیار کی وہ.

بھی پڑھیں: پریراج کے عنوان سے ایک نئے شو میں گراج راؤ ، رنویر شوری ، وجے را star اسٹار

مزید صفحات: تھائی مساج باکس آفس مجموعہ

بولی ووڈ کی خبریں

تازہ ترین کے لئے ہمیں پکڑو بالی ووڈ نیوز، بالی ووڈ کی نئی فلمیں اپ ڈیٹ، باکس آفس مجموعہ، نئی موویز ریلیز ، بالی ووڈ نیوز ہندی، تفریحی خبر، بالی ووڈ نیوز آج اور آئندہ فلمیں 2020 اور صرف بالی ووڈ ہنگامہ پر تازہ ترین ہندی فلموں کے ساتھ اپ ڈیٹ رہیں۔